dinsdag 10 februari 2015

dinsdag

vandaag met een beetje hulp mijn blog geopend

13 opmerkingen:

  1. Hoi Inky,

    Fijn dat het gelukt is de blog aan te maken!

    Groetjes,
    Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met het ontdekken van alle dingen. Groeten, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vandaag mijn siergras gesnoeid ,het weer was heerlijk voor een buiten klusje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes tijdens je digitale ontdekkingstocht!

    groeten, Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had je siergras geen nieuw berichtje moeten zijn? LOL!
    Met zijn allen komen we er wel.

    Hier mijn echte blog:
    http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi lukt het een beetje ,heb je ook een personal coach?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, zeg, een blog over tuinieren. Ik ga hem echt volgen, hoor.Ik werk ook veel in de tuin. Binnenkort moet ik de rozen snoeien want die lopen al uit. Heb je ook rozen?
    Viltelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Inky,

    alles onder controle op de digitale snelweg?

    Tot a.s. donderdag bij de tussenbijeenkomst in de Bibliotheek (13 uur).
    Groeten, Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Inky, wat vond je van de cursus? Welke dingen blijf je gebruiken? Groeten, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is hier wel errug stil?!

    Inky gaat niet verder met bloggen?

    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen